Følgere

Translate

onsdag 16. september 2015

Røff bil

Å nå er det ikke lenge igjen til StempelScrap-messa på Ekeberg, og jeg gleder meg!!! I forbindelse med messa kommer North Star Design med en rekke nyheter, både stempler, klippeark og ferdig fargelagte motiv, og vi i designteamet har fått lov å tyvstarte litt og har fått lekt oss med noen av nyhetene. 

Her er et kort jeg har laget med et av de nye klippearkene; Røffe biler. Jeg bare elsker motiv med litt slitne biler til herrekort, rust er absolutt ikke negativt i denne sammenhengen :-) 


Og så syntes jeg at Maja-arkene fra Walking in the Forrest-kolleksjonen passet så fint til motivet. Det er ikke ofte jeg bruker oransje på kortene mine, men til høst-kort og til disse arkene passer det jo.


Dottene er fra Papirdesign og metallpynten er fra Korthobby. Her har jeg igjen brukt bare deler av Spellbindersdiesen, slik at jeg fikk brukt litt restepapir. Sitched Fishtail-diesene fra Memory Box er definitivt de diesene jeg bruker mest for tiden.



Alle stemplene er fra North Star Design. 


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:




6 kommentarer:

  1. stilige klippearkene, flott oppsett og mange fine detaljer. takk for at du blir med på card and scrap sin utfordring. DT Graciela :)

    SvarSlett
  2. Nydelig Kort !
    Gleder meg til Ekeberg jeg også :)
    Takk for at du deltar i korthobbyutfordringen :)
    Klem Wenche

    SvarSlett
  3. Utrolig flot herrekort, du har lavet her. Hvor er det lækkert udført.
    Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  4. Vakkert og tøft kort med nydelig motiv :-)
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping.
    Hilsen DT Sigrid

    SvarSlett
  5. Røft er tøft.
    Takk for at du deltok hos Hobbygarasjen

    Jorunn Elin

    SvarSlett
  6. Hei, hei... Takk for koselig kommentar på bloggen min�� det stempelet er fra magnolia christmas collection og er å få kjøpt her: http://www.kreativscrapping.no/mobile/index.php#pro_5883

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)