Følgere

Translate

tirsdag 29. september 2015

Travel nisse

Da er to helger med scrapping i hovedfokus vel overstått og det er på sin plass å blogge noe av produksjonen. 

Her er et enkelt julekort jeg laget på StempelScrap-messa på Ekeberg forrige helg. Jeg valgte å gjøre det ganske enkelt fordi jeg ønsket at nissen skulle være hovedfokus. Motivet er fargelagt med Copics.


Alle stemplene inkl motivet er fra North Star Design, arket er fra Maja design og metallpynten er fra Korthobby.


Nå skal vi se om jeg klarer å huske hvilke farger jeg brukte på motivet....
RV 99
R 59, 46
E 11, 21, 25, 29, 50, 51
W 00, 0, 1, 3
C 0, 1, 3, 5, 7, 9
Så brukte jeg noe YR og Y på flammen, men klarer ikke huske hvilke....


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordring:

2 kommentarer:

  1. Så flott kort, Kristina!! Fantastisk fargelegging! Hyggelig at du vil være med på blogghoppen vår! For å kvalifisere deg må du huske å legge inn kommentar også hos CMN...
    Lykke til!!

    Hilsen DT Hege

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort med lekker fargelegging, Kristina! Takk for at du deltar i utfordringen og blogghoppen hos CMN! Lykke til i trekningen! Klem, Elizabeth

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)