Følgere

Translate

fredag 13. desember 2019

Er julekortene sendt? (DT CMN)


Jeg må innrømme at jeg ikke er helt i rute med julegaveinnkjøpene, men julekortene inkludert dette, er i alle fall på vei til sine mottakere. Her har jeg brukt ark fra Papirdesign, tekststempel, vimpeldies, rektangeldies og gull-bling fra Kort & Godt, Chipboard fra SnipArt og har laget en Poinsettia med sett fra Heartfelt Creations. Jeg har brukt folie til å skape gulldetaljene på blomsten. 


Disse herlige gnomene fra Stamping Bella er i ferd med å få postlagt sine kort, og de er fargelagt med følgende farger:
Skjegg:C00, 1, 3, 5
Postkasse: C5, 7, 9
Rødt: R24, 46, 59, RV99
Hud: E11, 21, 50, 51
Snø: B00, 000, 0000, C3
Lys brun: E41, 42, 43, 44
Mørk brun: E71, 74, 77, 79


På innsiden har jeg embosset et stempel fra Norsk Stempelblad med embossingpulver i gull.



Da ønsker jeg dere en strålende førjulshelg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)