Følgere

Translate

søndag 8. desember 2019

Snømanninvasjon (DT CMN)


I dag er det min tur å åpne dagens luke i bloggen hos Copic Marker Norge. Jeg har laget et lilla julekort med mange snømenn!


Her har jeg brukt noen gamle ark fra Ladybug and Friend, vindusdies fra Marianne design, hjertedies fra ByLene, og poinsettia-sett og blomsterfrø fra Heartfelt Creations. De stemplede tekstene og tekst-diesene er fra Kort & Godt.



Motivet er fra SheepSki Design og er fargelagt med disse fargene:
B91, 93, 95, 97, 99
V09, 12, 15, 17, 91, 93, 95, 99
W00, 0, 1, 3
C0, 1, 3, 5, 7, 9
Y32, 35, 38


Da ønsker jeg dere en strålende dag 


2 kommentarer:

  1. Lekkert kort. Flott detalj med det vinduet.

    SvarSlett
  2. Så fint kort. Jul trenger ikke kun være rødt,grønt og gull

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)