Følgere

Translate

mandag 2. desember 2019

Juleshaker (DT CMN)


I dag er det 2. desember og det er min tur åpne 2. luke i adventskalenderen hos Copic Marker Norge. Vi kommer til å fylle bloggen vår med inspirasjon, så sjekk ut bloggen daglig fram mot julaften. 

Today it is the 2nd december and it´s my turn to open the calendar over at the Copic Marker Norway-blog, Be sure to check it for daily inspiration until christmas eve. 


Dette kortet laget jeg nå i helgen på et minitreff sammen med gode scrappevenninner. Her har jeg brukt ark fra Maja Design, motivstempel fra Polkadoodles, chipboard/shakerboks fra SnipArt, tekststempler fra Papirdesign og dies fra Sizzix og Kort & Godt.

I made this card this weekend when I was paper crafting with some good crafting friends. On this card I uses designpaper from Maja Design, stamped image from Polkadoodles, chipboard/shaker box from SnipArt, text stamps from Papirdesign and dies from Sizzix and Kort & Godt. 


Motivet er stemplet med Memento Toffee Crunch og er fargelagt med disse Copic Markers:
The Image is stamped in Memento Toffee Crunch and colored with the following Copic Markers:
Hår/hair: E21, 25, 29
Hud/skin: E000, 00, 04, 11, 21
Genser/sweather: W1, 3, 5, 7
Skjerf/skarf: BG90, 93, 96, 99
Rådyr/reindeer: E23, 25, 27, 29
Pakke/gift: E41, 42, 43, 44, E11, 13, 15, 18
Skygger/shadows: E71, W1, 3, 5, 7
Vinger og hvitt/wings and white: W0, 1, 3, 5



Da ønsker jeg dere en strålende uke og førjulstid.

I wish you all a lovely week

3 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)