Følgere

Translate

søndag 20. desember 2020

Holiday Love Poinsettia - The Ton (DT SG)


I dag vil jeg dele et kort med dere som jeg faktisk laget på Papirfesten i Stavanger i september! Heldigvis er det ikke noen holdbarhetsdato på julekort.

Her har jeg igjen koset meg med et par av de nydelige stemplene fra The Ton. Både Poinsettiaen og bakgrunnsstemplet er derfra. Bakgrunnstemplet er embosset med superfint embossingpulver i sølv. Tekstdiesen er fra Kort & Godt og den er stanset ut i sort mosegummi. Jeg har også brukt rammedies fra Simple and Basic på dette kortet.


På innsiden har jeg brukt det samme bakgrunnstemplet som på forsiden, men jeg har bare stemplet deler av det. Og så har jeg brukt et tekststempel fra Kort & Godt. 

Motivet er stemplet med Memento Gray Flannel og er fargelagt med følgende farger:
B32, 34, 37, 39, C9
BG90, 93, 96, 99



Da ønsker jeg dere en strålende dag og en fredfull julefering

Kristina

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)