Følgere

Translate

mandag 7. desember 2020

Julekort med en litt snodig nisse (DT CMN)

 

I dag er det min tur å åpne dagens kalenderluke i Copic Marker Norge-bloggen og dette er mitt bidrag. Jeg har hatt dette motivet lenge, men dette er første gangen jeg bruker det, fordi jeg er litt usikker på om jeg egnetlig liker oppsynet på den nissen der. Jeg er litt delt om han er kul eller litt for slesk. Uansett så likte jeg resultatet på dette kortet. 


Her har jeg brukt ark fra den nye serien fra Maja design som kom nylig og jeg har laget Poinsettaer av Heartfelt Creations stempel og die-sett og Prills som blomsterfrø. Alle tekststemplene er fra Kort & Godt og er embosset med superfint embossingpulver i gull. Rammediesene er fra Simple and Basic. 

Motivet er fra Make it Crafty og er fargelagt med følgende farger:
Pipe: E11, 15, 18, W3, 7
Sekk: E42, 43, 44, 47, 49, 51, 53, 55
Sko: T3, 5, 7
Grønt: G29, 94, 99
Rødt: R14, 35, 46, 59
«Gull»: Y11, 35, 38, E14
Hun: E000, 00, 04, 11, 21
Snø/skjegg: C0, 1, 3

Bakgrunnen/himmelen er laget med Distress Oxide Black Soot, Hickory Smoke og Old Paper. Jeg har brukt glitter på snøen i luften.


Til dette kortet vil jeg ta med en julesang som jeg bare elsker



Da håper jeg dere har en strålende førjulsdag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)