Følgere

Translate

mandag 14. desember 2020

Juleby del 4: Skole

 

Hvilken by har ikke en skole? Jeg begynte på dette huset uten å ha en klar plan på hva det skulle bli, men da det begynte å ta form, måtte det jo bli et skolebygg, med klokke i tårnet og bjelle ved inngangspartiet


På dette huset har jeg brukt ark fra Papirdesign med tremønster, men pga at plankene i arket er kanske brede, delte jeg arket opp i strimler som er limt på en og en på huset, slik som med panel. Det tok ganske lang tid, men det ble en veldig fin effekt og var verd det.
På taket har jeg brukt noe glitterfolie som jeg har hatt liggende i årevis. Langs taket har jeg stanset ut og limt på frostfolie for å imitere istapper. Jeg ser nå at den ene strimlen har ramlet av da jeg tok bildet (jeg fant den klistret på en pute 🙈) 
Dette huset er satt sammen av tre Village Dwelling, med Village Manor til tårnet og med Village Bungalow for takvinduene.


Nå må jeg bare ferdigstille siste del før hele byen skal være ferdig til julaften

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)