Følgere

Translate

mandag 21. desember 2020

Julebyen er ferdig (for i år)

 
Nå er endelig julebyen ferdig, for nå. Men jeg utelukker ikke at den vokser fram til neste jul....
Tidligere har jeg lagt ut delene av byen etterhvert som de ble ferdige, men jeg legger ved bilder av hvert enkelt bygg nå også, da jeg har dekorert dem litt med diverse julepynt som ikke er med på forrige blogginnlegg. Jeg legger også inn bilde både i dagslys og i kveldslys sånn at detaljene kommer bedre frem.

Først ut er det første huset jeg lagde, nemlig huset med to tårn. Detaljene om dette huset finner du i blogginnlegget: Juleby del 1


Så var det neste prosjektet på listen, Slagen Kirke. I blogginnlegget Juleby del 2 kan du lese alle detaljene om kirken.


Neste prosjekt som ble ferdig var rekkehusene, som du kan lese om i Juleby del 3.


Så fant jeg ut at jeg måtte ha en skole. Beskrivelsen av den finner du i Juleby del 4.


Til sist måtte jeg jo ha et bakeri, en pub og Rosehill Cottage fra min favoritt-julefilm. Alle detaljene om disse tre står i innlegget Juleby del 5.




Nå er jeg fornøyd slik den er, men jeg har noen flere ideer i hodet mitt som kanskje kommer til virkelighet til neste jul.

Håper byen min gav dere litt julestemning

Kristina 

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)