Følgere

Translate

fredag 11. desember 2020

Juleby del 3: Rekkehus

 

Nå begynner julebyen min å nærme seg. I hodet mitt er det to bygg som gjenstår, men den skal bli ferdig til julaften. Nå er i alle fall rekkehusene ferdig.


Her her jeg bygget tre identiske hus av Village Dwelling-diesen med påbyggingsdelen Village Bungalow for å lage takvinduene, og Village Rooftops for å lage taksteinen. I mønene har jeg brukt Village Gingerbread-diesen, mens istappene er en del på Village Winter-diesen. Jeg valgte å lage en større platting utenfor inngangsdøra enn den trappa som er en del av Dwellling-diesen.


Jeg har brukt samme ark fra Maja Design på alt, men har bruk den ene siden ut på veggene, mens jeg har brukt den andre siden ut på de andre delene.
Jeg har brukt Tim Holtz frostfilm til å lage istapper langs taksjegget og så har jeg brukt noe vatt fra en uttygd hundeleke for å lage røyk ut av pipene. Til snøen på takene og plattingene har jeg brukt Aleene’s Snow Glitter.


Nå er det bare å sette igang med resten av planene for byen min

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)