Følgere

Translate

mandag 1. mars 2021

Hurra, skål (DT CMN)

 

I dag er en ny utfordring hos Copic Marker Norge ute og denne måneden er ALT LOV med valgfritt tema noe til en mann/gutt. Siden jeg har kjøpt meg en del nye dies, stempler og ark i det siste, med øl-tema, passer dette temaet meg perfekt. 


På dette kortet er de fleste produktene fra Papirdesign, bortsett fra tekststemplene og den gule tråden som er fra Kort og Godt, Prills og motivet som er fra Make it Crafty. 

Motivet er fargelagt med Copic Markers og jeg har brukt disse fargene:
Gult: Y11, 15, 17, E15 🐣
Hud: E000, 00, 04, 11, 21
Hatt/shorts: E43, 44, 47, 49
Skjegg: E42, 43, 44, 47
Solbriller: T5, 7
Boks: T3, 5, 7


På innsiden har jeg også brukt en rektangulær dies fra Simple and Basic


Da ønsker jeg dere en strålende mandag

Kristina 



1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)