Følgere

Translate

lørdag 20. mars 2021

Nå er våren her - Thank you Dogwood CCC (DT SG)


De siste dagene har det vært skikkelig vårstemning og jeg har nytt noen timer i sola, og gjenspeiler seg når 🐣jeg går inn på hobbyrommet mitt. Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte dette nydelige stemplet fra Colorado Craft Company. Så da Scrappegarasjen skulle ha en utfordring denne helgen, som handler om å fargelegge gult med Copic, måtte jeg jo ta i bruk dette.


Foruten stemplet fra CCC har jeg brukt gamle mønsterark fra Papirdesign, sammen med en helt ny tekstdie, også fra Papirdesign. Sommerfuglene er en del av mønsterarket som jeg har klippet ut. Dottene er fra Altenew og så har jeg brukt Prills Gilt Trip som senter på blomstene og Lettuce entertain you litt spredt rundt.


Motivet er stemplet med Memento Cantaloupe og er fargelagt med disse Copic Markers:
Gult: Y11, 15, 17, YR27  og E15
Grønt: YG03. 17. 67

På innsiden har jeg brukt de nye rammediesene og et nydelig tekststempel fra Papirdesign.
🐣

🐣
Da ønsker jeg dere en strålene vårhelg

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)