Følgere

Translate

torsdag 4. mars 2021

Til en guttekonfirmant



Nå er konfirmasjonskortsesongen i gang, her er årets første for min del. Jeg fikk en bestilling fra ei venninne på et guttekonfirmasjonskort og jeg fikk frie tøyler. 


Jeg har hatt denne sko-diesen fra Papirdesign ganske lenge, men har ikke brukt den før nå. Jeg valgte å lage skoene av restaeark fra de blå nordlandsbunadsarkene fra Papirdesign. Ellers er de andre arkene og bildet fra Maja Design, tekstdiesen er fra Kort & Godt og tekststemplet er fra Norsk Stempelblad. Tekststemplet på innsiden er fra Kort & Godt. 
Bak banneret med teksten er det rom for en pengegave.


Da ønsker jeg dere en strålende vårdag

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)