Følgere

Translate

fredag 19. mars 2021

Konfirmasjonskort med nordlandsbunad

 

Tradisjonen tro har jeg fått noen bunadskortbestillinger i år også. Dette kortet har jeg laget for en venninne som gav meg frie tøyler, bare at det skulle ha nordlandsbunad som tema. Denne bretteteknikken fant jeg på pintrest før jul og hadde egentlig tenkt å lage et julekort med den, men jeg kom ikke så langt, så da ble det et konfirmasjonskort i stedet. Oppskriften finner du her.


På dette kortet er vel alle produktene fra Papirdesign, bortsett fra båndet som er et gammel jeg har hatt i årevis.


På innsiden har jeg brukt en av diesene fra «Sjekk vipps» til å lage et skrivefelt og en scalloped sirkel til å lage en pengelomme.


Denne måneden er det mer enn en die som gjelder hos Papirdesign, så da tenkte jeg å levere dette der. Jeg har brukt mange (i alle fall hvis man tenker at alle delene på bunadene er hver sine dies)

Da ønsker jeg dere en strålende uke

Kristina


2 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)