Følgere

Translate

torsdag 11. mars 2021

Dagens kvinne, et venninnekort (DT K&G / SG)

 

I dag deler jeg et rammekort som hyller venninner. Den ene nye stempelplaten fra Kort & Godt er helt 🐣perfekt til et slikt kort. Alle produktene på dette kortet er forøvrig fra Kort & Godt.
Tutorial på et slikt rammekort finner du HER.
Kortet måler 6x6 inch.


Jeg bruker ofte mosegummi for å få litt mer dimensjon på utstansede tekster, men det er ikke alltid man har mosegummi riktig farge. I dette tilfellet ville jeg at teksten «Dagens kvinne» skulle være grå, og da valgte jeg å stanse den ut fire ganger i grå kartong og en gang i grått mønsterark som jeg limte oppå hverandre.

Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Markers og her er fargene jeg har brukt (fra venstre):
Hår: E41, 43, 44, 47, 49
T-skjorte: BV23, 25, 27 (hjemmelaget), 29
Hår: E51, 53, 55, 57
Gernser: 🐣C1, 3, 5, 7
Hår: E31, 33, 57, 79
Genser: BV23, 25, 27 (hjemmelaget)
Hår: E41,43, 44
Hud: E000, 00, 11, 21


På innsiden har jeg bare stemplet noen nydelige tekster fra den samme stempelplaten som motivet.


Da ønsker jeg dere en strålende torsdag

Kristina 


1 kommentar:

  1. Heilt fantastisk kor ekte dei jentene ser ut. Du e jammen flink med copics'a dine :D Flott rammekort 👏

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)