Følgere

Translate

fredag 23. desember 2022

Enda et julekort i skarpe farger


 
Dagen før selve dagen. Jeg håper at roen begynner å senke seg for dere og her er mitt nest siste prosjekt i denne adventskalenderen min.

Jeg synes denne juleserien fra Mintay er superfin, men jeg har ei venninne som ikke er veldg fan, så da skal hun få et julekort. 
Dette er jo det andre julekortet i år med denne serien, og jeg synes fargene er så utrolig lekre sammen.  

Jeg fant også ut at noen klistrelapper fra Papirdesign som jeg hadde liggende passet veldig fint i fargen. Den gledelig-jul-tagen på siden er et kjempegammelt klippark fra Norsk Stempelblad som endelig fikk en plass på et kort. 


På innsiden og på baksiden måtte jeg jo få med den herlige nøtteknekkeren som mottaker av dette kortet ikke kan fordra (hehe). Jeg kosa meg skikkelig da jeg laget dette kortet til henne. Håper hun tilgir meg. En nydelig tekst fra Papirdesign embosset på vellum har også fått en plass. 


Da håper jeg at jeg ikke blir sendt ut i kulden av dette kortet

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)