Følgere

Translate

mandag 19. desember 2022

Nissen i farta


Da er vi kommet til 19.desember og det er ikke lenge igjen. Denne nisse-diesen kjøpte jeg med en gang den kom ut og jeg synes den bare er så herlig. Han har så lurt ansikt. Jeg satte sammen akkurat denne nissen for sikkert to eller tre år siden, men har ikke fått ham på et kort før nå. Jeg fant nemlig inspirasjonen på Pintrest på et liknende kort, og måtte bare teste det ut, og det ble jo en ganske gøy effekt. 


Dette er et trifold-kort og det passet veldig fint til akkurat den scenen jeg hadde lyst å skape. Nemlig at nissen lister seg ut etter å ha vært inne med pakker og strømper som er hengt over peisen.


Mange av dieseen, som nissen, pakkene, sløyfen og peisen er Colorize dies fra Tim Holtz. Søyfa er fra det nye settet med kransen, men her har jeg valgt å bare bruke sløyfa. Nisseklem-diesen, juleklemdiesen og arkene er fra Papirdesign, greinene er fra Rayher, strømpene er fra Taylor Crafts og snøkrystalldiesen er fra Kaboks.


Sa sender jeg ut en stor nisseklem til dere alle

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)