Følgere

Translate

onsdag 7. desember 2022

Pakkelapper i fleng (DT SG)


Scrappegarasjens «Mens vi venter» er i gang og en av oppgavene er pakkelapper. Så da har jeg laget noen forskjellige sett med tre «like» i hvert sett.


Først ut er noen runde der jeg har brukt av de nye arkene fra Papirdesign. Pyntet med utstansede kvister, greiner, blader, pyntebær og noen kongler jeg har funnet i naturen. Jeg har brukt Posca-penn til å splatte lit snø hist og her. På baksiden har jeg brukt til og fra-stempel fra Papirdesign og tekststempler fra Papirdesign og Kort & Godt.


Det var så jo litt gøy å lage runde til og fra lapper så da ble det et sett til. Her har jeg brukt den nye Colorize-sløyfen fra Tim Holts, noen greiner/kvister og Chipboard fra Papirdesign som er dekket med glitte. Arkene er fra Maja design.

 

På baksiden av disse har jeg brukt stempler fra Kort & Godt.


Og så måtte jeg jo lage noen reale tager. 


Her har jeg brukt en Maja-kolleksjon fra et par år tilbake og de nye diesene fra Kort & Godt, bilen, kjelken, pakkene og juletreet. God jul-diesen er fra Papirdesign. På baksiden har jeg igjen brukt stempler fra Papirdesign og Kort & Godt.


Da ønsker jeg dere en strålende førjulsdag og håper dere er i rute med alt som skal gjøres før jul

Kristina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)