Følgere

Translate

onsdag 23. oktober 2019

Foamarianblomster med glitter


I dag vil jeg dele en juletag laget av rester (selvfølgelig!) Tager er egentlig en veldig fin måte å bruke rester som ikke er så store. 


Her har jeg brukt ark fra Kort & Godt, bilde fra Maja Design og har laget blomster av foamarian og det nye Poinsettia-settet fra Heartfelt Creation. Jeg stemplet først blomstermotivet på foamarian med en mørk rød stempelpute, men det syntes så dårlig så da tegnet jeg opp strekene med lim (flaske med tynn tupp) og strødde på glitter fra Kort & Godt. Blomstene er formet ved å varme foamen på et strykejern. På baksiden har jeg brukt stempler fra Kort & Godt. Tagdiesene er fra Crealies.


Da håper jeg dere får en strålende og kreativ dag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)