Følgere

Translate

søndag 20. oktober 2019

Rød jul av restepapir


Jeg fortsetter å jobbe meg igjennom restepapirbunken min og har droppet innom den røde bunken. 


Som jeg har sagt tidligere er den Quilt-diesen fra DieNamics helt genial når man skal bruke rester. Jeg hadde en del røde rester som var 10x10 så da passet det jo utmerket å bruke den igjen. Arkene og sirkeldiesene på innsiden er fra Papirdesign. Tekststemplet på forsiden og innsiden er fra Kort & Godt. Snøfnuggdiesene er fra Kaboks og er stanset ut i mosegummi.


På baksiden har jeg brukt en stripe med papir som jeg hadde til over og har embosset stemplet fra Papirdesign med hvitt embossingpulver. 



Da ønsker jeg dere en strålende søndag



2 kommentarer:

  1. Så flott julekort 🤶🎅 Takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  2. Helt nydelig, og veldig forseggjort!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    DT- Renate

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)