Følgere

Translate

torsdag 17. oktober 2019

Restekort med mange bretter (DT K&G)


Restekort trenger ikke være enkle, små og kjedelige. Her har jeg laget et restekort med mange bretter. Målene kan du se nederst i innlegget. Dette kortet er laget for og med Kort & Godt og alle produktene er derfra. Disse arkene er jeg veldig glad i og har brukt dem en del tidligere, dermed hadde jeg jo også mange rester.
Kortet måler 4" x 6"


Alle stemplene på dette kortet er embosset med Ranger Rose Gold og Sky Blue.


Blomster-stempelene er kjapt og enkelt fargelagt med Copic for å gi dem litt mer dybde.


Og når man skal bruke rester, må man være litt kreativ for å få pusslespillet til å passe sammen. Da blir litt lag på lag nødvendig. Bak de halve sirkelarkene er det nemlig hull i mønsterarket ;-) 


Her kan dere se oppskriften på dette kortet:


Da håper jeg dere ble inspirert til å få brukt opp noen rester. Det kommer garantert flere restekort fra meg etterhvert.


2 kommentarer:

  1. Så flott og fin bretteteknikk . Jeg må se å finne tilbake til "gamle" bretteteknikker igjen ser jeg ,for jeg glemmer helt å bruke dem

    SvarSlett
  2. For eit lekkert kort. Brunt og blått er ein fin fargekombinasjon.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)