Følgere

Translate

mandag 28. oktober 2019

Veien til Nordpolen (DT SG)


I dag blogger jeg for Scrappegarasjen og jeg ønsker å vise dere et nytt og rimelig enkelt julekort som jeg har laget av restepapir. Den Quilt-diesen har jeg brukt en del i det siste, men den jeg har brukt på dette kortet, har jeg faktisk hatt liggende siden i fjor høst, etter et annet kort jeg laget der jeg brukte den. Som sagt tidligere blir det jo alltid tre når jeg lager disse, så jeg har fortsatt en igjen.


Da jeg skulle klippe ut skiltmotivet brukte jeg en god stund på å gjøre det, nå er det heldigvis kommet en dies som matcher dette stemplet, så da skal jeg uten tvil få kloa i den, slik at jeg slipper å knote sånn framover :-) Det er fargelagt med disse Copic Markers E70, 71, 74, 77, B0000, 000.

Alle stemplene på dette kortet er fra Papirdesign og alle arkene er fra Maja Design Joyous Winterdays.


 På innsiden har jeg brukt en dies fra Wild Rose Studio og har embosset den i stedet for å kutte med den. Jeg bruker Big Shot, og tar da bort den ene taben, og bruker embossingtilbehøret (gummimatte og embossingplaten)


Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)