Følgere

Translate

tirsdag 8. oktober 2019

Kort til en mann (DT CMN)



I dag er det på nytt tid for å inspirere i Copic Marker Norge-bloggen. Denne månedens tema for utfordringen er ALT ER LOV, med valgfritt tema gutte- eller herrekort. 


Dette kortet er et av de jeg laget på treffet der jeg bare skulle bruke 6x6-blokker, så her har jeg brukt en blokk fra Dixi Craft. Ellers har jeg brukt metallpynt fra Tim Holtz, chipboard fra SnipArt og tekststempler fra Norsk Stempelblad.

Motivet er fra Carabelle Studio oer er fargelagt med disse fargene:
Hår og skjegg: C0, 3, 5, 7, 9
Hud: W00, 0, 1, 3, 5, 7



Da ønsker jeg dere en strålende uke


1 kommentar:

  1. Stilig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)