Følgere

Translate

lørdag 10. desember 2022

Driving Home for Christmas (DT CMN)


I dag også er det min tur å åpne dagens luke i Copic Marker Norge-bloggen og denne gangen har jeg laget et kort med to flapper. Jeg ble inspirert at et kort Lene Kalleberg Nilsen la ut tidligere i høst og ville lage et tilsvarende bare i julekort-utgave.

Flappene er laget av dies fra StudioLight, arkene er fra Papirdesign og så har jeg pyntet med blomster laget av Heartfelt-sett.


Motivet er et stempel fra Kort & God og er fargelagt med følgende farger:
Bil: 
B91, 93, 95, 97,  000
C1, 3, 5, 7
Pakker: 
B91, 93, 95, 97
E41, 42, 43, 44
E04, R56, 59 


På første innside har jeg brukt en herlig tekstdie fra Papirdesign og et nydelig stempel fra North Star. På andre innside har jeg brukt en bildie og pakkedies fra Kort & Godt.


Da vil jeg ønske dere en kjempefin dag

Kristina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)