Følgere

Translate

mandag 12. desember 2022

For mye julegrøt?


Kan det noen gang bli for mye julegrøt for en nisse? I luke nr 12 skjuler det seg en som kanskje må svare ja på det spørsmålet.
Her har jeg laget et delvis criss-cross-kort, det vil si at her er det bare en trekant som brettes inn og holdes på plass av en flapp på midten.


Her har jeg brukt ark fra Maja design, tekstdie fra Papirdesign, juletredies fra Sue Wilson, og bildet av den overspiste nissen er funnet på Pintrest.

På innsiden har jeg brukt et stempel fra Kort & Godt som er embosset, og så har jeg brukt pakke-dies fra Kort & Godt, vottene og bjellene er fra Memory Box.


Da er vi halvveis til julaften og jeg håper dere får en kjempefin mandag

Kristina 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)