Følgere

Translate

onsdag 14. desember 2022

Søte nisseluer (DT SG)

 

I dag er det igjen min tur å inspirere i Scrappegarasjens «Mens vi venter»-arrangement. Dette kortet er inspirert av bildet i oppgave 4. Jeg lot meg inspirere av fargene og det rustikke i bildet.


Her har jeg brukt den lille nisselua fra Papirdesign og stanset den ut i forskjellig materialer. Hampluene er skyggelagt med Copic Markers, de blå ble stemplet med et stempel fra The Ton for å få mønsteret og skyggelagt med Distress ink og hvit fargeblyant, og på den brune har jeg bare brukt hvit fargeblyant. Duskene er laget av sammenrullet bomull. Juleklemdiesen fra Kort & Godt er stanset ut i Bazzill to ganger og limt oppå hverandre. Teskststemplet og snøfnuggene er også fra Kort & Godt. Snøfnuggene har fått et lag med glitter. Arkene er en 6x6-blokk fra Studiolight.

På innsiden har jeg igjen brukt en tekstdie fra Kort & Godt som har fått et lag med glitter på seg.

Da håper jeg dere også finner tid og inspirasjon til å kreere

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)