Følgere

Translate

torsdag 8. desember 2022

Frem fra glemselen


Da er vi kommet til luke 8 i min lille adventskalenderen og her har jeg dratt litt forskjellig frem fra glemselen, men ikke minst The Umbrella Man. Den diesen fra Tim Holtz har jeg hatt i bortimot 10 år tipper jeg, og nå er det mange år siden sist gang jeg brukte den. Men det er jo litt gøy å dra fram gamle ting igjen. Jeg har liftet et kort jeg fant på Pintrest for lenge siden, men endelig har jeg fått det ned på papiret.


Både paraplymannen og tekstdiesene er fra Tim Holtz. Tre-stemplene er fra Crafty Individuals, det Burberry-inspirerte mønsterarket jeg har brukt på teksten og på paraplyen er også gammelt og er fra Paper Favourites. Og båndet er noe gammelt jeg har hatt liggende kjempelenge, så jeg aner ikke produsenten på det. Jeg har brukt Frantage Chunky White for å lage snøen i lufta, mens snøen på bakken er Aleene’s snow. Kantene er svertet med Distress Oxide Black Soot.

På innsiden har jeg brukt stempler fra Tim Holtz, Nort Star Design og fra Crafty Individuals.


Da ønsker jeg dere en strålende førjulstorsdag

Kristina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)