Følgere

Translate

mandag 5. desember 2022

Frosten har lagt seg


Vi er kommet til 5. luke i kalenderen min og frosten har lagt seg, i alle fall på dette kortet. 
Her har jeg brukt den nye NYDELIGE embossingfolderen som Tim Holtz kom med tidligere i høst. Den er bare så lekker og gjør seg så fint på enkle kort. Jeg har brukt den på en blå Bazzill, men jeg ville ha litt skyggeeffekt på grenene, så jeg brukte Distress Oxide Stormy Sky på den delen som er flat, slik at det ble litt lysere enn kartongen. Den fargen som vises mellom barnålene er den egentlige fargen på kartongen. Så brukte jeg hvit Posca på barnålene for å få de hvitere, før jeg til slutt dekket dem med Distress Rock Candy glitter. Teksten er også fra Tim Holtz og er stanset ut i sølvkartong. 


På innsiden har jeg gjort motsatt, jeg har hatt Distress Oxide på grenene og brukt arket med den debossede  (negative) siden opp. Tekststemplet er fra Crafters Companion.


Da ønsker jeg dere en strålende frostdag

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)