Følgere

Translate

torsdag 15. desember 2022

Santas helper - snublefot


I dag åpner vi luke nr 15 og på dette kortet har jeg virkelig lekt meg med å lage en scene. Jeg skal innrømme at jeg har kjøpt meg en del nye leker i det siste og på dette kortet er det ikke noe unntak. Den herlige Santas Helper fra Tim Holtz er en liten herlig figur som jeg bare måtte ha.


Jeg hadde lyst å få ham til å snuble oppå et tak og for å få laget litt dybde i det valgte jeg å lage dette som et rammekort. Rammen er laget av en rammedies fra StudioLight. Bakgrunnen er laget med Distress Oxide og et nisseslede-stempel fra North Star. Jeg har brukt en hvit Posca-tusj for å lage snøen i lufta. Pipa er laget med mini brick embossingfolderen fra Tim Holtz og til å lage taket har jeg brukt takstein-diesene fra husbyggersetttene til Tim Holtz. Både taket og pipa er svertet med Distress ink. Den nydelig ho-ho-ho-diesen fra Alexandra Renke er også en av nyinvesteringene mine. Snøfnuggene er stanset ut av en kantpunch fra Martha Stewart.

På innsiden har jeg brukt en haug-gammelt ark fra Ladybug and Friends, et stempel fra Papirdesign og Kort & Godt.


Da ønsker jeg dere en kjempefin dag

Kristina 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)