Følgere

Translate

fredag 2. desember 2022

Masse julesnø (DT SG)


Så da er luke nr 2 i min lille adventskalender åpne. Også denne gangen er det et kort laget til Scrappegarasjens digitreff forrige helg, til oppgaven SNØ. Her er det jo både snø på mønsterarket, bildet og på blomstene.
 

Her har jeg brukt mønsterark, hjertekurv-dies og tekstdies fra Papirdesign. Tekstdiesen på forsiden er egentlig med et halvt snøfnugg på venstre side, men det klippet jeg bort for anledningen. Bildet er funnet på nett. Julehilsen-dien på innsiden er fra Kort & Godt og snøfnuggene er fra Kaboks. Blomstene er laget av Heartfelt Christmas Poinsettia og har fått et lag med Distress glitter på seg.


Da ønsker jeg dere en stålende 2. desember

Kristina 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)