Følgere

Translate

søndag 11. desember 2022

Julekort i sort og sølv

 

Da er vi kommet til luke 11. I dag deler jeg et julekort jeg laget i forbindelse med et av Scrappegarasjens digitreff tidligere i høst. Et av temaene da var «uvanlig jul». Det er ikke så ofte jeg lager julekort der hovedfargen er sort, så for meg er dette absolutt uvanlig jul, men det funker jo det også. Og disse koselige julearkene som kom fra Papirdesign i fjor passer jo helt supert til sort jul.


Jeg har laget et juletre av knapper. Først stanset jeg ut en juletredie fra Sue Wilson i sølvkartong som jeg brukte som mal på hvor jeg skulle plassere knappene. Juleklemdiesen er også fra Papirdesign.


På innsiden har jeg brukt den herlig nye «Sender deg en juleklem»-diesen fra Kort & Godt, sammen med et lite embosset stempel også fra Kort & Godt, der det står «Håper den kommer frem».


Kanskje dere ble inspirert til å utfordre dere til å lage noe som er «uvanlig jul»?
Uansett, ha en strålende 3. søndag i advent

Kristina 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)