Følgere

Translate

tirsdag 13. desember 2022

Shaker-kort med stemplet bakgrunn

 

I dag er det lucia-dagen, og jeg har ikke akkurat et lucia-kort i bloggen min, men et julekort blir det uansett. Her har jeg  leket meg med at nyinnkjøpt bakgrunnsstempel fra Tim Holtz. Jeg satt lenge på gjerdet å vurderte om jeg skulle kjøpe dette stemplet eller ikke, men til slutt vant lysten over fornuften og dette stemplet flyttet hjem til meg. Jeg har ikke angret et sekund, for det er så lekkert. Men nå har jeg jo litt dilla på rutemønster for tiden.


Jeg har malt chipboard-ovalen med hvit gesso et par lag før jeg hadde på Distress glitter. Blomstene er laget av Heartfelt Christmas Poinsettia og Poinsettia and holly. Inni shakerboksen er det «snø» og sølvperler og en tekstdie fra Kort & Godt.


På innsiden har jeg både stemplet bakgrunnsstemplet med svart stempelpute på blå Bazzill og med Distrass Oxide Stormy Sky på hvit Bazzill. På det hvite har jeg maskert en oval til å stemple teksten fra Papirdesign på og til skrivefeltet. Kantdiesen er fra Kaboks.


Da ønsker jeg dere en kjempefin Lucia-dag

Kristina 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)