Følgere

Translate

fredag 16. desember 2022

Twisted easel card


Luke nr 16 åpnes med et litt fargerikt julekort. Disse arkene jeg har brukt her er kanskje noe skarpere enn de jeg vanligvis bruker, men jeg synes de er sååååå fine. Er det ikke forfriskende med farger som sparker litt fra innimellom? 


Det er ganske lenge siden jeg fant «twisted easel card» med en vifte på, på Pintrest. Muligheten dukket opp da en av oppgavene på et at høsten digitreff hos Scrappegarasjen var nettopp et twisted easelkort. Så da fikk jeg laget dette kortet med ark fra Mintay, tekstdie fra Papirdesign og et tekststempel fra Kort & Godt.  


Kanskje det er flere som har litt skarpe juleark liggende. Det er bare å finne de fram. ha en fin-fin fredag

Kristina 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)